Rabobank Noord-Groningen opent Rabobank Servicepunt bij kantoor Vreugdenhil

Rabobank Noord-Groningen staat voor betrokken en dichtbij. Alhoewel online bankieren een steeds grotere rol krijgt in de maatschappij, is dat niet voor iedereen een vanzelfsprekendheid. Als betrokken bank begrijpen zij dit en helpen ze hun klanten graag op weg. Vanaf februari 2016 opent de bank daarom een Rabobank Servicepunt in Uithuizermeeden, in samenwerking met Kantoor Vreugdenhil.

Wat betekent Rabobank Servicepunt

De definitie van service is: diensten aan klanten en het geven van hulp. Dat is ook precies wat klanten van het Rabobank Servicepunt kunnen verwachten. Voor veel vragen over dagelijkse bankzaken kunnen zij terecht bij het Rabobank Servicepunt. Medewerkers van kantoor Vreugdenhil begeleiden klanten naar het servicepunt. Een servicepunt is dus een locatie waar klanten direct contact met de Rabobank kunnen maken. Voor alle vragen over bankzaken krijgen zij via de online verbinding met de Rabobank antwoord. De professionele Rabobank medewerker neemt de tijd om klanten bij te staan en advies te geven, via dit kanaal.

De Sifra Groep verzorgd de projectbegeleiding.

Voor meer informatie, zie onderstaande link: Link naar website Rabobank Noord-Groningen